Vacature: LIBER Communication and Public Relations Officer in Den Haag

Logo LIBER

Ben je jong en dynamisch, en koester je ambitie om voor een internationale bibliotheekorganisatie te werken? Beschik je over een brede kennis van de huidige ontwikkelingen in de bibliotheekwereld? Heb je ervaring in communicatie en PR? Heb je een goede mondelinge en geschreven kennis van het Engels, en spreekt het je aan te werken met stakeholders uit verschillende landen? LIBER (Association of European Research Libraries / Ligue des Bibliothèques Européennes de Recherche) is op zoek naar een Communication and Public Relations Officer.

Als Communication and Public Relations Officer ben je verantwoordelijk voor het plannen, ontwikkelen en uitvoeren van communicatie- en PR-strategieën voor LIBER en de Europese projecten waarin LIBER betrokken is. Je rapporteert rechtstreeks aan de LIBER Executive Director. Sollicitaties kunnen nog tot 8 augustus worden ingezonden.

Meer informatie over deze functie vindt u op de website van LIBER.

• 18-07-2011
  • Webredactie (Vlaamse Erfgoedbibliotheek)