Feestelijke voorstelling van de vzw Vlaamse Erfgoedbibliotheek

Fragment uitnodiging voorstelling Vlaamse Erfgoedbibliotheek

De Vlaamse Erfgoedbibliotheek snijdt een nieuw hoofdstuk aan. Het afgelopen jaar werd er hard gewerkt om deze netwerkorganisatie voor erfgoedbibliotheken vorm te geven. Nu zijn we klaar om onze plannen te ontvouwen. Daarom nodigen we iedereen uit voor de feestelijke voorstelling van de Vlaamse Erfgoedbibliotheek op vrijdag 11 juni om 17 uur in de historische Nottebohmzaal van de Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience. Aansluitend brengen we een toast uit op de organisatie op het Hendrik Conscienceplein.

• 16:30 Onthaal
    • Verwelkoming (Pierre Delsaerdt, voorzitter)
    • Een abc van erfgoedbibliotheken (Eva Wuyts, coördinator)
    • De Vlaamse Erfgoedbibliotheek en het cultureel-erfgoedbeleid (Joke Schauvliege, Vlaams minister van Cultuur)
    • Uitnodiging tot de receptie (An Renard, directeur Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience)
  • 17:45 Receptie op het Hendrik Conscienceplein met muziek gebracht door Leonard
Aanvullende informatie

De capaciteit van de Nottebohmzaal is beperkt. Daarom vragen we u in te schrijven voor 1 juni.

11-06-2010

Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience